1.PRVNÍ PŘÍPRAVA PRO MAPU ČESKÉHO BDSMÁCTVÍ.6.5.2014
První v České zemi pokus o dějepisné ztvárnění dějin Českého BDSMáctví,
NÁHLÉ POST SCRIPTUM.
Debile kanoide.
Ty jseš takový debil kanoide, ty ani neudržíš kontext, koncept, článku.
AhojTe, Vážené a drahé České BDSmáctvo.
Takže jinak.
Dějiny na Českém území Českého BDSMáctví, je vynikající projekt,ale
hlubokomyslný.
Budu jej každým rokem dělat dvakrát.
Zřejmě až po
Samozřejmě ti zákeřní Češi.
Oni se velmi neradi ukazují v takovýchto dokumentech.
Bude na mne je tyto České, bývalé BDSMáky přesvědčit, aby se odkryly,
slabiny i síly, neboť mohou i očekávat odkrytí slabin i sil svých soupeřů,
kteří je potopily.
( Možná to bude pro ně jediná v životě jejich možnost pochopit, po odkrytí soupeřů
proč jim byla vražena kudla do zad,- a právě proto si myslím, že za 5- 7 let po
15 pokusu o dějiny Českého BDSMáctví , již 16 pokus bude i o reportážích, audio, 3d, video, literátních, fotografických).
A jinak.
Chtěl jsem různě psát ty dva první pokusy o dějiné ztvárnění Českého BDSMáctva,
nicméně se mi to nezdařilo slohem, je nečeský, čechoanglický, nezdařilo se mi to vulgárností,
(mou vulgaritou, ta v seriozních dějinách Českého BDSMáctví nesmí být,-to je víc jak logické) a nezdařila se mi propojit všechna tři desetiletí.
U propojování všech tří desetiletí je klasický mustr,, antigenders.,,.
Například v první části prvního desetiletí, po krachu skupiny u NEIKy, chybí tendere věcičky,
jako poetika a podobně, prostě to co mají ženy rády.
(Roky 1993 až 1997).
Například v poslední části prvního desetiletí, před,,it,,lidmy, u MAŠKA a tam někde kolem,
(roky 1996 až 2000), chybí opět genders věcičky jinné, -poetika měla být jištěna MAŠKEM umělci na papíře to ano, ale chyběly nástroje pro to hlavní, výzvy a výboje žen, i to je jistá
forma genders, neboť genders si hlídá i nezávislost či sílu biologické něžné, mateřské, ale i poloerotické výzvy lidské samice.
Například v první části druhého desetiletí(1998 až 2007),při té ,,konjunktuře“ a při tom zbožštění vůdců, opět chybí genders věcičky.
V prvním pokusu dějin Českého BDSMáctví jsem nepropojil ty literáty papírové a ty dnešní
compeuterové vůdce Českého BDSMáctví.
Nyní dodávám, v celém světě známý fakt, přidání NETOVÉ FUNKCE KAMKOLIV,
(KE KOMENTÁŘI FOTBALU, ASTRONAUTIKY, BDSMÁCTVÍ, ČI ZAHRÁDKÁŘSTVÍ)SE OKAMŽITĚ ZVYŠUJE OSOBNÍ SVOBODA A AKTIVITA.
Tato aktivita konečně osvobodila České dámy.
Nemusely chodit k papíru k MAŠKOVY , prostě mohly se aktivizovat, poklábosit o
svůdných latexových oblečcích , to vše v 90 tých létech 20 tého století absolutně chybělo,
a že to nastalo mimo MAŠKA, to MAŠKA ZNIČILO.
Ovšem osvobodila i TYRANII, BOHŮ, LOVCŮ, MUŽŮ .
Došlo to tak daleko, že některé sklepy, či fetish bály se konaly jen pro to ABY BOHOVÉ, VŮDCOVÉ, ČESKÉHO, BDSMÁCTVÍ DOSTALI NOVÝCH, ULOVENÝCH, DODÁVEK,
NOVÉHO LIDSKÉHO MASA.
To si nedělám prdel.
Kdybych lhal tak jejich netově nediktaturní údobí trvá dodnes.Nebylo by důvodů jej rušit.
Ale netrvá dodnes.
Tehdy jsem sprostě zařval.
Těch deset pupkatých tlustých starých dominantů, neschopných ničeho prodejného z fotografie,
sdružených kolem dámy x.
Byl jsem naturálně poté vyhozen z BÍLÉ HORY.
Domi d, Vsaře se budu omlouvat do konce života.
I když se tedy osvobodily dámy v plkání o modě, tudíž to byla příjemná pro dámy emancipační, a skoro genders záležitost, tak údery nezpochybnitelných bohů vůdců, lovců,
zase tomuto genders notně přistřihly křídla , takže žádné genders v Českém BDSMáctví nebylo.
Například konec druhého desetiletí v Českém BDSMáctví(1995 až 2002),
byl ve znamení,-(jak jsem uvedl v prvním pokusu o dějiny Českého BDSMáctví,)byl ve znamení , antiaztéčna.
Znáte ten efekt, přeci.
Cortéz vypluje z 50 ti tisícihlavého Gádizu, má sebou xy mušket, a šavlí, 10 děl, 20 koní, 30
psů, a 250 lidí.
Vylodí se a následně přijde do 300 000 ci hlavého města TENOCHLITAN(či jak se to sakra píše, a vyslovuje?),a před sebou má 250 000 hlavou armádu, s xy šípy, s xy mačetami,
a s 500 vrhači ohňů s 1000 katapultů, a 10 000 pastmy zákopy, zemljankymy a superpastmy padajících sítí, po zakopnutí o lanka.
Z vojenského strategického hlediska životnost Cortéze a jeho armády by se dala úpočítat
V NĚKOLIKA STOVKÁCH MINUT –NÉ VÍC.-TEDY NÉ VÍC JAK 10 HODIN.
Cortéz vzal kopí, zařval , VE JMÉNU JEŽÍŠE PÁNA , a probodl hlavní velení AZTÉCKÉ ARMÁDY, CÍSAŘE MONTENZUMU.
Armáda Aztéků se v míru rozešla.
Administrativa Aztéků se v míru rozpadla.
Soudnictví, ministerstva obrany a ministerstva jiná dbající na tvorbu a respektování zákonů, dbající na lesk dvora, dbající na výuky a smysl civilizace, čili dbající na mýthy a náboženství a propojování AZTÉKŮ S BOHY , SE V MÍRU ROZPADLA .
Nebyl to jediný případ, historie jej zná i ze Starého Egypta, zemřel císař, král , faraon, Montenzuma, Bůh slunce a sluneční životodárné síly, Zemřelo všechno, zemřela síla budovat říši Starého Egypta, AZTÉKŮ , zemřelo téměř i slunce.
To se přesně stalo v Českém BDSMáctví.
Po vražení nožů do zad těmto bohům vůdcům, hrozilo že se zhroutí i České BDSMácké masy.
Psal jsem přeci pro to údobí roku 2004 po Kristu, že všichni chodily spolu, masy i vůdcové,
oběti i pomlouvační vrazi, oběti i lovci, sklepní i netoví, živí ve sklepeních i jen netoví,
netoví i živí na bálech, báloví ni katakombní, diktaturní i svobodomyslnější.
Všichni komentovali na netu vše , všichni chodily spolu do sklepů i na bály, ti i oni, ti kterým to sedělo i oněm kterým to nevonělo.
Dnes tomu Vy mladí nééééééééééééé!!!!!!! a né uvěřit.
Ale tehdy tomu tak bylo.
A žádné město nemělo nic. Jak maloměsta,-Třebíč, Znojmo, Sokolov,Cheb,Uherské Hradiště,
Jablonec,(n.Nisou),Mladá Boleslav,Kroměříž, Zlín, Přerov, Karlovy Vary,České Budějovice,
Tábor, Jihlava, -tak větší města-OLOMOUC, OSTRAVA, PLZEŇ, BRNO, PARDUBICE,
HRADEC KRÁLOVÉ, LIBEREC, TEPLICE, ÚSTÍ n LABEM.
Jen PRAHA měla sklepů a bálů a nářadí pro ukojení výzev SUBINEK .
(Nejprve se do prdele PRAHY trefilo BRNO, s obří aktivitou kolem fotografie BDSMácké,
giganticky kvalitnější od Pražské, s gigantickou aktivitou BÁLOVOU, poté se do prdele PRAHY začly trefovat i ostatní města).
Centrum BDSMáctví se jeden čas přeneslo do MÝCH RODNÝCH JESENÍKŮ.
DO SLUNEČNÍ TVRZE.
Pražští bohové vůdcové hynuly jako růst houb po dešti, jeden za druhým, a České BDSMáctvo v smrtelné křeči původu sebezáchovné, zjistilo, ŽE TO JDE I BEZ TĚCH BOHŮ, A ŽE VŮBEC LZE CESTOVAT I ZA HRADBY MĚSTA PRAHY.
To bylo ono údobí konce druhého desetiletí Českého BDSMáctví.( 2005- 2012).
Někdy šel proud za hradby města prahy,( onen modní, ta spanilá jízda), ( proud masy bez vůdců) a vůdcové v Praze sklepnily, jindy modní trend byl o Pražských a jiných měst sklepích, a bývalí vůdcové jely mimo Prahu na otevřenější BÁLY.
Tak je tomu i dodnes ovšem z přidanou hodnotou diktátorství na Bdsmáckém netu, a s přidanou hodnotou proměny né názoru xy , ale celé Mohutné IDEE CELÉHO ČESKÉHO BDSMÁCTVÍ V NÁBOŽENSTVÍ KATAKOMB A NÁBOŽENSTVÍ DESATERA (MOJŽÍŠOVÝCH ) PŘÍKAZŮ , NEZOBRAZÍŠ BOHA SVÉHO A NEZOBRAZÍŠ NIC Z BDSM ČESKÉHO.
Báloví na to kašlou, ale ti jsou jinde, HLAVNĚ NEPODLÉHAJ DIKTATUŘE NA BDSMLIFE.CZ, HLAVNĚ SE NA VÁS MASY A VAŠE STAROSTI NA BDSMLIFE.CZ,
MOHOU VYSRAT,( MAJÍ SVÉ U BÁLOVÝCH BRŇĚNSKÝCH , U NEKATAKOMBNÍCH, U KAPITALIZOVANÝCH A PROFITOVANÝCH , JENŽ NEJSOU U SADOMASOCHISMU, ALE JSOU U BYZNYSU , PRODEJE FETISH OBLEKŮ U GOTICY , U GOTIKY MUZIKY, GOTIKY OBLEKŮ, GOTIKY PONURÉ KULTURY .
Někteří jsou logicky s Vámi, ( sdílejí s Vámi bdsmlife.cz, starosti o katakomby, a podobně, ale věřte z těchto se hlavní FETISH BÁLY BDSMÁCKÉ A GOŤÁCKÉ , Z TĚCHTO LIDÍ NEKONAJ).
PRO TO ÚDOBÍ KOLEM ROKU 2010 PO KRISTU SE TEDY GENDERS VĚCIČKY UVOLNILY, LOVECKÉ A TÍM DISKRIMINAČNÍ ÚDERY NA DÁMY PŘESTÁVALY,
ČÍM DÁL TÍM VÍC, ALE VZNIKLA DALŠÍ PROTI GENDERSKÁ VĚCIČKA.
DIKTATURA ČESKÉHO BDSMÁCKÉHO NETU, KATAKOMBNÍ NÁBOŽENSTVÍ,
A BÁLOVÝ KAPITALISMUS, VŠECHNO VĚCI, VHODNÉ PRO UMAŠTĚNÉ FOUSATÉ PROROKY-KATAKOMBY, PRO PRO FOUSATÉ JINÉ PROROKY-MARXE, A JINÉ DIKTÁTORSKY SMÝŠLEJÍCÍ PÁNY, V DIKTÁTORSTVÍ NETU, A SMILNÉ
A VILNÉ BOHÁČE Z BÁLŮ, VŠECHNO TEDY CO ODPORUJE NORMÁLNÍ ČESKÉ GENDERS-FEMINISTICKY EMANCIPOVANÉ DÁMĚ TOUŽÍCÍ PO SLUNCI, MANŽELOVI, VÝPRASKU, DOMĚ, DÍTĚTI, SLUNCI A PLÁŽI, ÚSMĚVU , CHANELU ČÍSLO 5, PROSVĚTLENÉM NÁKUPNÍM STŘEDISKU, A KYTÍCÍM NA VZDUCHU JSOUCÍM A JSOUCÍM MIMO KATAKOMBY A MIMO NEUSMĚV A MIMO VÁŽNOST VŠECH TĚCH KATAKOMBNÍKŮ A DIKTÁTORŮ A NAMYŠLENÝCH ZKAPITALIZOVANÝCH.
DOSLOVA A DO PÍSMENE SE STALO TO, PROČ JSEM ŘVAL.
Tehdy jsem křičel že těch 10 pupkatých oplzlých dědků nemůže být vzorem prodejné České
reklmní bdsmácké fotografie.
Tehdy to nechápali.
Byli z vlastnoručních workshopů, vše si udělaly sami( biče, pouta, ) každý ten workshop
v tehdejším údobí bohů, byl satisfakcí jeho muže píle, byl argumentem, toho že chce osobně pomoci( to vše je nepopiratelné), osobně poradit s osobně vyrobeným dárkem, a byl každý ten workshop ukázkou schopnosti lovce.
(Do toho vulgárně a s urážkamy přijdu já a zařvu že ty pupky musí zmizet a ta pivíčka téže)
Přísahám, že nyní mluvím nic než pravdu, toto přesně byl text jenž mne vyhodil z BÍLÉ HORY
, OPRAVDU NATURÁLNĚ, MOHL JSEM BÝT RÁD, ŽE JSEM PŘÍMO NEDOSTAL FACKY).
Za deset let je tomu tak, JAK JSEM ŘVAL.
Na území Českém, na území BDSMácké, na území nekatakombním, na území BÁLŮ A BRNA, NÉ PRAHY, NA ÚZEMÍ NÉ PRAHY, NA ÚZEMÍ ART FETISH , TÉ TROCHY JENŽ V ČESKU JE , NA ÚZEMÍ GOTIC A BDSM , SE PREZENTUJÍ MODELOVÉ KRASAVCI, TĚLO PRUŽNÉ A MLADÉ, PLNÉ TESTOSTERONU A SPERMATU A SVALŮ ...JESTLI I INTELIGENCE TO NEVÍM, ALE DOKONCE AJI TÉ, TVÁŘE MAJÍ ODUŠEVNĚLÉ, MOHOU TO BÝT I ABSOLVENTI NĚJAKÝCH UMĚLECKÝCH VYŠŠÍCH ŠKOL ,
VŠE JE I VĚTŠÍM WORKSHOPEM PROFESIONÁLNĚJŠÍM,
V NĚM V TOM PROFESIONÁLNĚJŠÍM WORKSHOPU JSOU VĚCI FETISH KVALITNÍ, OBČAS NĚJAKÁ TA ZAHRANIČNÍ FETISH STARS, OBČAS JINDE NĚJAKÝ TEN CELÝ DOVEZENÝ STÁNEK VŠEHO FETIŠ ŠATSTVA KOMPLETNĚ AŽ OD NÁVRHÁŘKY Z NEW YOURKU, JINDE ZASE JE TO O ZCELA JINÝCH, ZAHRANIČNÍCH V OBCHODĚ, SMĚNĚ, VÝMĚNĚ, BYZNYSU BIZAR , ZÍSKANÝCH
VIDEÍ, DVDÉČEK, LATEXŮ, MP3JEK, A JÁ NEVÍM ČEHO VŠEHO JAKO NA EROTICKÉM VELETRHU.
Potíž není v tom že jsem byl před deseti léty vyhozen( zasloužil jsem si to svou vulgárností),
potíž není v tom, že jsem před deseti léty křičel ty amatérské pivní, trampsko bdsmácké pupkaté pepíkovské, věci vyměnit za západní krásu byznysu fotografie, potíž není v tom ŽE NYNÍ JE TO PŘESNĚ UDĚLÁNO VYMĚNĚNO, POTÍŽ JE V TOM, ŽE ZASE ( TEHDY TY ÚDERY LOVCŮ KONALY BOHOVÉ,) POTÍŽ JE V TOM, ŽE ZASE GENDERS EMANCIPACE ČESKÉ BDSMÁČKY JE NIČENA LOVCI CHOVAJÍCÍMY SE NA TĚCH BÁLECH TAK NĚJAK ZÁPADNĚ, BYZNYSMANSKY A NAMYŠLENĚ, TAKŽE V SOUČASNOSTI KŘIČÍM PRÁVĚ OPAKU CO PŘED DESETI LÉTY
...NEŠLO BY TAM DÁT TROCHU TÉ ČESKÉ PEPÍKOVSKÉ, PUPKATÉ, PIVNÍ , BDSMÁCKÉ VĚCI ALE NYNÍ V TOM WORKSHOPU BEZ JIŽ LOVCŮ PROTIGENDERSKÝCH JAKÝCHKOLIV?
Je smutné že jsem to neuměl napsat do Prvního pokusu sepsání dějin Českého BDSMáctví,
že TEN POKUS NEMĚL KONCEPT, JENŽ TEN KONCEPT JE ZDE VIDĚT....CELÝMY DĚJINAMI ČESKÉHO BDSMÁCTVÍ SE TÁHNE ANTIGENDESTVÍ...VĚC DOBŘE ROZEBÍRATELNÁ PRÁVĚ ONOU POUČKOU O KOMUNIKACI MEZI MUŽEM A ŽENOU, POUČKOU OD GUT –JARCHOVSKÉHO.
A PRÁVĚ POUŽÍVÁNÍ TÉTO POUČKY O MOŽNOSTI ČI NEMOŽNOSTI TOHO , ČI ONU URÁŽET, O JAKÉSI VĚCI MAPY BIOLOGICKÉ VYZÝVATELNOSTI V SEXU ŽENY, ZASE ODRAZUJE OD HLUBOKOMYSLNĚJŠÍCH DĚJIN ČESKÉHO BDSMÁCTVÍ A UKAZUJE NA MOŽNOST POKUSŮ, TŘEBA DVOU DO ROKA, TŘEBA 20 DO 10 LET VYTVÁŘET MAPY ČESKÉHO BDSMÁCTVÍ, JENŽ BY BYLI TAKÉ HLUBOKOMYSLNÉ( JAKO I DĚJINY BY BYLI BULVÁRNÍ) , ALE JENŽ TY MAPY ČESKÉHO BDSMÁCTVÍ BY BYLI NAPROTI DĚJINÁM ČESKÉHO BDSMÁCTVÍ VÍC BULVÁRNĚJŠÍ, AKTUÁLNĚJŠÍ, AKČNĚJŠÍ.
Takže Vážené České BDSMáctvo zatím se omlouvám, že jsem zase zklouzl na vysvětlování věcí o HIERARCHII FOTOGRAFIE BDSM, EROTICKÝCH ORGANIZACÍ, NÁZVOSLOVÍ BDSMÁCTVA, NA VYSVĚTLOVÁNÍ VĚCÍ REVIZE F
OD MAPY A DĚJIN ČESKÉHO BDSMÁCTVÍ.
Zatímně nashledanou.
Post scriptum v post scriptum.
Asi si o mne hodně lidí myslí, že jsem šílenec.Rozhodně si asi
i přísahají sami sobě, že se mnou nebudou chtít nic mít, nebo měli li by se mnou něco, zostudily by se před svým okolím.
Plně normální nejsem.
Třeba je na mne nenormální toho, že když někdo na braných závodech řekne start, tak já myslím na Hamburg.
Tak tomu bylo v 80 tých létech v diktatuře( v poviných tělesných, bolševicko, výchovných, cvičeních) a já po výkřiku start stejně neběžel.
Třeba je na mne nenormální toho, že když někdo řekne teď jseš nic, nikdo tě nezná, takže pěkně slušně se zaregistruj, poslušně, slušně se představ, pokorně slušně udej BDSMáckou poetiku, a poníženě slušně nám do vedení nekecej a nejponíženěji vykřikni jen ANO UZNÁVÁM VAŠEHO BOHA NEZOBRAZÍŠ V BDSM, A UZNÁVÁM VAŠEHO BOHA JEN ČLÁNKY O BIČÍKÁCH, LATEXU A POEZII BUDU PSÁTI, NIC VÍC ,TŘEBA NĚCO SLOŽITÉHO , JAKO KDO JE VE VEDENÍ BDSMLIFE.CZ, PROČ PADLO DS-LIFE.CZ, DĚJÍ SE NELEGALITY JEŠTĚ V BDSMÁCTVÍ, ČESKÉM, KDO JE TEN JENŽ MNE DOPORUČÍ NA SRAZ, PROČ SE MU MÁM KLANĚT, CO JE SMYSLEM ČESKÉHO BDSM, KAM SMĚŘUJE ČESKÉ BDSM, ODKUD VYŠLO A CO
BYLO ZA PRVNÍ, SUBKY, NORMÁLNÍ, PRODEJNÉ SUBKY, NORMÁLNÍ DOMINY, CO TO BYLO ZA LIDI, TI PRVNÍ CO TO BYLO, ZA ÚDOBÍ, KDO PRVNÍ Z NORMÁLNÍCH PŘIZNAL ŽE BYL ZA PROFI SUBKOU, V JAKÉ ATMOSFÉŘE VZDORU, ČI NOVÉ IDEE TO MUSEL PŘIZNAT,...TAK POKUD TOTO NA MNE NĚKDO ZAŘVE HNED ZPOČÁTKU SOTVA LI SE PO LÉTECH ZAREGISTRUJI NA BDSMÁCKÝ, ČESKÝ NET,
NO TAK SE ZACHOVÁM VŽDY NENORMÁLNĚ, ZAŘVU NA NĚJ DIKTÁTORE VYLIŽ SI PRDEL A
JDU SI PO SVÝM JENŽ VSE NAZÝVÁ ....
SVOBODA JENŽ NIKDY NEBUDE CHTÍT BÝT ZOTROČENA NĚJAKÝM PRVNÍM, ČI POSLEDNÍM ČESKÝM BDSMÁCKÝM VŮDCEM.
TAK TO JE NA MNE NENORMÁLNÍ.
Že to je o nenormalitě, o neschopnosti zařadit se do kolektivu, že to je má slabina, to přiznám.
Ale potud je to slabina pokud vidím úspěchy druhých a
menší prohřešky druhých, jenž omilostním a pokud já sám mám cíl zlepšit se.
Pokud ovšem i ti z prohřešky, ti druzí hned od začátku na mně bafnou, drž hubu, my jsme dokonalí protože jsme tu déle, ty jseš hovno a začátečník tak se přizpůsob,
tak to dámy a pánové zkoušejte na CUCÁKY, né na mne jenž sleduje chyby ČESKÉHO bdsmáctví , OD JARA ROKU 1990
PO KRISTU.
Mimochodem nyní v tomto údobí dějepisného vývoje Českého BDSMáctví, tedy na počátku třetího desetiletí vývoje Českého BDSMáctví, ( 2009 až 2016), je v kursu to co nebylo před deseti léty,( DIKTATURA NETU, A POEZIE),tehdy před 12 léty poezie nemohla být neb v tom údobí BOHŮ, každý bchtěl psát emotivní a akční zážitky.( jak všichni chodily na vše, do sklepů, na bály, s vůdci , masy i vůdcové vespolek).
Zdá se že za týmto údobím si asi budu stát.
Je příjemné (to údobí první části třetího desetiletí bdsmáckého vývoje),lidé se již konečně (bdsmáci-né subíci ovšem), naučily jít pomoci, ( konečně po 20 ti létech vývoje),
aniž by se ptali na kterémže to druhém, jiném, nepřátelském spektru BDSMáctva se ta pomoc potřebuje, a lidé se již odnaučily nejhorší vulgaritě na netu.
To se již dá žít v Českém BDSMáctví , poté.
Ten zbytek , nedostatek fotografií to již je jen má minimalistická, okrajová cesta, kterou většině Českého BDSMáctva vůbec nevnucuji,
A již končím s tímto přípěvkem.
Nashledanou.