Jdi na obsah Jdi na menu
 


Toto je ČESKÉ BDSM FOTO.(projde mi v budoucnu tento článek na elefernu.cz ?)PRVNÍ ČÁST .7.6.2014

 

 

AhojTe, Čeští bdsmáci  a zvláště i když proti etiketě NA DRUHÉM MÍSTĚ,

 zdravím

Vás PARÁDNICE PŘED ZRCADLY, dámy z Českého bdsm.

( Také tak trochu o Vás parádnicích článek je .)

 

 

Vím.

 

Řeknete si, ty jseš debil kanoide.

Nenufer jede prostě na GFB, jiný jede zase na svazování shibaru do Brna a co má být.

Jeden má rád housky druhý knedle bože.

 

Svým způsobem i máte pravdu, ale né celou.

 

Takhle jednoduchý to zas není.

 

Jeden příklad za všechny.

 

Hele jsem xy a ta intouška od subinek se pořádně vytočila, když jsem jí řekl,

že na tom nic není, že prostě vezmu bejčák a prásk a prásk kam to padne tam to padne,

nic na tom není hlavně, že budu řádný dominant a ona se bude před mýma ranama třást.

 

A jsem xy a zvu vás bez nějakých cavyků na pivo, bečku piva v lese, na poletování deseti otrokyň nahých po lese,( které budeme třískat hlava nehlava) a hlavně bude sud piva,

obyčejná bečka v lese.

 

Dokud já, nikdy neženatý, nikdy nemající děti a submisiv a masochista, tudíž dokud

já KANOID, jsem byl na bdsmlife.cz tak tam inzeroval onen xy.

 

Dopadl jako já kanoid buřič.

 

Byl z bdsmlife.cz vyhozen.

 

Jako než jsem jel do zahraničí, měl jsem garsoniéru v Praze. Trvalý pobyt.Byl jsem asimilován VELKOMĚSTKÝMY manýry.

Snažil jsem se zapomenout na podhůří.

 

A téměř se mi to i podařilo.

 

 

Zvláště ve velkoměstech jako DUISBURG, STUTTGART .

 

Jenže ono to z hlavy nevymizelo.

 

Nevím jak Pražská mláděž roku 1980 po Kristu, či Pražská mládež roku 2005 po Kristu, ale

v Jesenickém podhůří a kdejaké další maloměstské lokalitě Komunistického Československa,

v roce 1980 po Kristu u NE pionýrů, NE skautů( ti byli zakázáni), ale u TREMPŮ,

COUNTRYOVÝCH, FOLKAŘŮ a HIPÍKŮ, slova sud a bečka v lese znamenaly,

NĚCO JAKO LOVENÍ SUBINEK NA FETISH BÁLE V BRNĚ.

 

Nemuseli jste být ani sadomasochisté a vždy na mýtině v lese, kde se konalo toto stáčení

piva přímo z BEČKY, SUDU, se 70% nepovolných děvčat (vanilek) vždy nakonec otrocky

podvolilo ...no čemu asi tak, lízání zmrzliny učitě né.

 

 

Na takové bečce, nikdo neopruzoval, pokud jste si to domluvily s polesím, žádný programátor,osvětátor či organizátor nevyvěšoval cedule příkazů co se musí aby jste byli členy bdsm, slušnost , poslušnost a jiné bláboly a totální nesmysly vyžadované

ČESKOU BDSM, toho nikdo nevyžadoval, vždy se řádilo o sto šest jak

emoce velely.

 

No.

 

Je vám doufám jasné, že dnes jsem jiného názoru a že takto se ČESKÁ BDSM nedá bez

pravidel vésti.

 

Každý subík( naštěvující profiny-dominy) navíc ví, že takto prásk a prásk melem to kam to padne tam to padne, že takto se BDSM NEDĚLÁ.

 

Docela nechápu onu Intoušku, ( byla to zasloužilá svou pílí pro bdsm , celebrita Českého

BDSMáctví), že se na xy nevykašlala, že mu mejlem hodiny a dlouhýmy texty,

 a dny a týdny vysvětlovala, že na subinku musíte z nejrůznějšímy přípravami a úchopy

 a speciálnímy předmrskacímy pomlazkovýmy hlazenímy pramínky.

(logicky, žena je biologicky jiná, je v erotice vyzyvatelem v sexu vyzyvatelem, hnus kůže mužů, může prodávat tak akorát prasečák, krása žen otevírá dveře do všech salonů,

žena má oproti mužkému jedinému erotogenímu místu-falusu, 35 míst erotogeních navíc ,

rozhodně o ňadra víc a tak její úvody do sexu jsou jiné než u muže, potřebje hlazení po pohlavních orgánech před sexem).

 

 

Nyní jsem se vrátil do podhůří.
( Na chvíli, na rok ).

 

A zažil jsem realitu Českých maloměst( počínaje Zlínem a Sokolovem konče městysy né víc jak s 3000 obyvateli)

 

Pražáci.

 

Víte jak se reálně v těchto maloměstských lokalitách žije?

 

Víte vůbec Pražáci o reálném životě  v Česku mimo Prahu ?

 

To totiž jeden pán, JEDNA, jede na montáže,to se druhý pán DVA, sejdou

s panem JEDNA montážním a jeho manželkou, a jinýmy nezadanýma na večerní

městské zábavě, to nezadané marně tyto ženské 30 tky a 40 cítky , ukazují prsa , chlapy,

 kolem muže DVA, nemontážníka, jak ťuňťové jen na ně zevlují a nic nedokáží,

 

POTÉ MUŽ JEDNA MONTÁŽNÍK ODJEDE,  A MUŽ ŤUŇŤA DVĚ NEMONTÁŽNÍK,

LOVECKY VLETÍ NA JEHO STAROU, A PAK MONTÁŽNÍK PŘIJEDE

ROZBIJE MU DRŽKU ...A TÍM MALOMĚSTA ŽIJOU.

 

 

 

Toto je realita ČESKÝCH MALOMĚST.

 

 

Toto JE ČESKÉ BDSM.

 

PŘESNĚ TAKOVÉ.

 

Nic není jen tak.

 

Každá věc mimořádná má svůj rituál.

 

Vy by jste si snad dovolily jet na MOTOKROSOVÉ SHOW, s batohem plných knížek?

 

Nic není jen tak.

 

Když je motokrosové show, tak se naň jede s batohem nářadí, praporů fandovství a fuřty či

lékárničkou aby jste jako správní fandové, se přiblížily moto idolům, sportovcům,

alespoň z tou lékárničkou v době nouze.

 

 

Nic není jen tak.

 

 

Když je GERMAN FETISH BALL-alias, BERLIN FETISH BALL, GFB alias, BFB,

pak se naň jede né s prapory motokrosového fandovství, ale s něčím co je blízké ONOMU FETISH BÁLU .

( může to být literatura, fotografie, kůže a a pod ).

 

 

Ale České BDSM je takové jaké jsem vypsal.

 

Nač se snažit

 

nekoukat na prsa jen, ale naopak přímo lovit nezadané paničky ve vanilkovém maloměstském

 zábavním večeru?

 

To budem koukat jen na jejich prsa a popíjet pivíčko na tom zábavním večeru.

 

Nač se snažit oceňovat krásu našich subin a domin občasným zfotografování,

z aranžováním ( ženy se rády parádí), to raději nebudeme dělat nic, a jen poté půjdem koukat

né na prsa ale PORNO BDSM dovezené do Čech ze zahraničí.

 

 

 

Až ale odjede pan JEDNA MONTÁŽNÍK, pak na všelikých Českých bálech bdsm,

budem lovit a lovit ty subinky dokud je neulovíme.

 

Aniž bychom jim daly( u vanilkového maloměstského bálu je to popřemýšlení nad věrností

k manželovi JEDNA MUŽOVI –MONTÁŽNÍKOVI) , u nás v Českém BDSMáctví

možnost, těm loveným dominám a subinám

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MOŽNOST POPŘEMÝŠLET NAD JEJICH DÁMSKOU FEMINISTICKO-GENDERSKOU

HRDOSTÍ A EMANCIPOVANOSTÍ A PARÁDIVOSTÍ VE FETISH FOTU.

 

 

Né !

 

To nesmí být

 

Foto do Čech k bdsm a k MUŽI?

 

To nesmí být.

 

(To je jak na  té maloměstské tancovačce vanilkové, to se chlapi opřou u jednou stolu –

 o lokty, daj si pivíčko, koukaj na prsa ale vyzvat nezadané na tanec,-fuj to se stydíme , to by nám maminka nabacala na zadek ).

 

U Českého BDSM je to to samé.

 

Foto?

 

Fuj .

 

To by nám okolí( vanilky, šéfové, sestry maminky) nabacaly na zadek, že jsme prasáčtí synáčkové.

 

Fuj.

 

Fotografovat Českého BDSMáka muže je přísně zakázáno.

 

Co kdyby se to provalilo?

 

To by poté chudáček dostal od maminky nabacáno na zadek, že je čuňák.

 

 

Jenomže ve světě a v dějinách BDSM je fotografie výprasku, a zvláště

FETISH FOTO, jedním z nejpodpůrnějších a VÝLEVŮ SAMOTNÉHO UVĚDOMĚNÍ SI

,---ŽE JSEM KURŇA FIX OUCHYL.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prostě, že se jede na GFB, GERMAN FETISH BALL, není nikdy  jen tak.

( Nejde o nějaké ty pravičácké, byznys, snobské, předváděcí akce – i když ty jsou na GFB

z 60% nejdůležitější-něco jako BDSMÁCKÝ CELOEVROPSKÝ WORKSHOP,

PRO FIRMY V BDSM A PRO BOHATŠÍ LIDI Z BDSM ).

( Dokonce nejde o lovení)

To v žádném případě né)

 

 

Teď jsem se dopálil.

 

Na to Čecháčkové zapomeňte.

Jestli jste navyklí na fetish bály v Česku bez fotografie( v Česku se BDSM nesmí fotografovat) JEZDIT ZA ÚČELEM LOVENÍ SUBINEK, tak v případě

GFB je to obráceně.

 

            Tam na GFB, se neloví ale,- A O TO TU JDE HODNĚ Z 20%, ŽE

 

NA GFB JDE O UKÁZKY VÝVOJŮ BDSM FOTA.

 

 

Takže si to shrneme.

 

Byl jsem za úvodem k budování erotických organizací v Česku.

( jdoucích proti puritánství a feminismu).

 

Jako ozývaly se hlasy co to ten kanoid kváká.

 

Ale byl jsem bdsmáctvem přijat.

 

Děkuji Vám všem za to.

 

 

Pojednou jsem zatočil na parketu kritických  úderů proti katakombám.

(sklepením Českého BDSMáctví , kam je nejlépe vkročit pod kápí ze středověku zbylou)

 

To jsem tehdy asi přehnal.

 

Nyní  vzdávám hold všem Českým BDSMáckým budovatelům těchto sklepení.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pojednou jsem ale  zatočil, ( pro změnu) na parketu kritických úderů proti nejrůznějším

 VDDočkům, LOVCŮM, kazičům FEMINISTICKO GENDERSKÉ EMANCIPACE ČESKÉ

BDSMáčky,-subiny, dominy.

 

Dokonce jsem vyslovil názor, že sklepení jsou dobrá, že v nich nejsou ženy( co by v katakombách temného nevědění středověkého také emancipované dámy 20 tého století

dělaly ?) a tak v nich nejsou ODPORNÍ LOVCI.

 

Dokonce jsem vyslovil názor ŽE JE DOBRÉ ( jak to myslel pan xy) MÍT TAKOVOU,

TU BĚŽNOU ČESKOU, POHODOVOU, PIVÍČKOVSKOU, BEČKOVSKOU, SUDOVOU,

VUŘTOVSKOU, BUŘTOVSKOU, BDSMáckou pohodičku kontrastující

s otevřenějším prostředím BÁLŮ FETISH ČESKÝCH, KDE SE KRUTĚ DRTÍ

POSLEDNÍ ZBYTKY FEMINISTICKÉ EMANCIPACE ČESKÝCH BDSMaček, a to drtí

 ZA POMOCÍ LOVCŮ ŽEN.

 

 

Dokonce jsem vyslovil názor jak ty erotické organizace( jdoucí s odborníky, lobbisty, politky,

psychology, sexuology, právníky,) za SEXISMEM, jsou nafoukané snobsky KAPITALISTICKO

PRODEJNĚ.

 

 

Nyní jsem zase jinde.

 

To proto, že jsem poznal ariadninu niť Českého BDSMáctví a tou je

 

MASCULINÍ PATRIARCHÁLNÍ NÁBOŽENSTVÍ.

 

 

V tomto masculiním (mužském) ČESKÉM BDSMáckém náboženství , ženy

jsou emancipované, ALE DLE PŘÍKAZŮ MUŽŮ MUSÍ MÍT HRANICE TÉTO EMANCIPOVANOSTI, A ZVLÁŠTĚ NA MÍSTECH KDE MUŽI CHTĚJÍ LOVIT

MUSÍ ŽENY TYTO HRANICE NASADIT, TAK ŽE EMANCIPOVANOST ŽENY ČESKÉ BDSMácké

musí POVINĚ ZTRÁCET, ať se jim to líbí nebo né.

 

 

Naopak MUŽI ČEŠTÍ BDSMáčtí, si hranice dávaj kde chtěj.

 

 

Neptaj se žen Českých BDSMáckých, zda i ony by nemohly mužům nařizovat

 stavět hranice.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Muži Čeští BDSMáčtí PROSTĚ BEZ SVOLENÍ ŽEN, ony hranice samy si budují.

 

Jsou to především hranice jejich ( né ženské) mužské hrdosti,

především té , ABY NEDOSTALY OD MAMINKY NABACÁNO na prdýlku.

 

Především ta HRANICE, musí být ZA HESLO,-NEVYFOTÍŠ MUŽE ČESKÉHO BDSMÁCKÉHO, ZA ŽÁDNOU CENU –LEDA ZA CENU VYLOUČENÍ Z ČESKÉ BDSMÁCKÉ OBCE.

 

Českého muže BDSMáckého nesmíte fotit.

 

Co kdyby se foto dostalo do rukou jeho vanilky maminky?

 

To by poté chudáček mohl dostat nabacáno za to, že se toulá se špatnou partou.

 

 

Logicky na v tomto směru neemancipované České BDSMáčky se to nevztahuje.

 

Jelikož( o tom později, za chvíli), jelikož ČESKÉ BDSM FOTO téměř není,

je zapotřebí vyhnat České BDSMáčky do zahraničí fotit, a pak je možno

vždy ZAHRANIČNÍ PORNO BDSMÁCKÉ( LUPUS PICTURES, 18 DOM, či DOM 18?)

ZHUSTA STAHOVAT.

 

 

 

Každé náboženství má své věcičky, říká se jim atributy, a jsou to především

 věcičky jako záhrobí, vesmír mlžný tak že v něm není vidno zda jde o dušní fikční ráj, očistec, zemi ráj -

skoro reálná zem eden, realismus, sen zmrtvyvstání, lopotící se zemi před rájem, božstva andělstva, apod.

( v tom byli dobří staroegypťané, ti prostě sdělily že reálná zem je fikce, a vše ostatní,

o čem dnes Čeští chlapy v hospodách vedou spory zda lze, či nelze reálně sáhnout na boha ,

bylo ve starém egyptě REÁLNĚJŠÍ NEŽ NEJREÁLNĚJŠÍ HMOTA.)

( jakýsi matrix v hábitě mnišském).

 

 

České BDSM logicky není náboženství, ale má z náboženstvím hodně SPOLEČNÉHO.

 

 

 

To nepopiratelné co MÁ ČESKÉ BDSM s náboženstvím společné, je

 

 

PŘIKÁZÁNÍ SVATÉ.

 

 

 

 

 

Nyní né z HOLLY BIBLE, ze SVATÉ KNIHY , nyní né z desatera Mojžíšových přikázání

, leč přeci je to ČESKÉ BDSMácké přikázání skoro PODOBNÉ KLASICKÉMU

NÁBOŽENSKÉMU BIBLICKÉMU, MOJŽÍŠOVSKÉMU DESATERU PŘIKÁZÁNÍ.

 

 

JE TO PŘIKÁZÁNÍ , NEZOBRAZÍŠ.

 

 

NEZOBRAZÍŠ BOHA SVÉHO.

 

NEZOBRAZÍŠ PÁNA, ČESKÉHO MUŽE BDSMÁKA.

 

NEZOBRAZÍŠ A NEVYFOTÍŠ NIC Z ČESKÉHO BDSMÁCTVÍ DĚLANÉHO ČESKÝMY BDSMÁKY PRO ČESKÉ BDSMÁKY.

 

Jako v každém náboženství TAK I V TOMTO ČESKÉM BDSMáckém nesmí do pravidel takového to stváření náboženství, stváření PŘIKÁZÁNÍ, mluvit ženská.

 

 

Nyní jsem já KANOID, zas na jiné straně barikády.

 

Jsem zas pro ony kapitalisticko prodejní BÁLY .

 

Ale bez lovců bály.

 

 

Bály fetish na něž České dámy chodí( to je něco jiného než pozvánky do středověké tmy katakomb,

-do kanálů a katakomb Českých bdsmáckých kluboven, -jenže ty nepodrážejí alespoň)na něž chodí České bdsmáčky s přesvědčením, že se na bálech setkaj s inteligencí rovnou,

NÉ STŘEDOVĚKÉ TEMNOTĚ, s inteligencí muže chápajícího emancipační trendy 21 století, na něž ty České BDSM bály chodí, prostě tyto České bály FETISH jsou  JEN ÚZEMÍM LOVCŮ  .

 

 

Ale občas i na Českých BÁLECH ( bdsmáckých) JE JIŽ VIDĚT KLASIKA.

 

Tudíž kapitalisticko prodejní směr( firemní bdsm, snobský bdsm a pod,-dřív i ty workshopy byli jako

ruční práce přes stůl podávaná ,-bičíky a pod, prováděny za účelem lovení nakupujících dam).

 

Tato klasika ( a občas i viděná i již v Česku) JE PŘEDEVŠÍM O SÍLE ŽENY.

 

To je jedno jestli subinky či dominy,ale pořád o SÍLE MARNIVOSTI ŽENY.

 

Tato klasika je totiž O PARÁDĚ, JÍŽ VLÁDNOU ŽENY , né muži, O FETISH O PARÁDĚ PROSTĚ A JEDNODUŠE, HERGOT JÁ JIŽ NEVÍM JAK LÍP A POLOPATIČTĚJI A NEJPŘÍMĚJI TO NAPSAT, PROSTĚ O FINŤĚNÍ SE PŘED ZRCADLEM.

 

 

 

 

GFB, GERMAN FETISH BALL, JE NEJEN KLASIKOU ( LOGICKY BEZ LOVCŮ) ,

ALE JE I VSTUPENKOU DO HAUTE COUTURE BDSMÁCKÉHO.

 

Ach jo.

 

Vy zas nevíte co to HAUTE COUTURE je.

 

Haute couture , je výraz pro FERRARI V ŠATNÍKU.

 

Hele polopaticky, zaměstnáte li se v Mladé Boleslavi ( kde jinde tam, než u přeci

ŠKODY ), neděláte automobily, AUTOMOBILY za Vás sériově vyrábí  robot.

 

 

FERRARI se letuje ručně a nesériově.

 

A dáte li ferrari do šatníku MÁTE HAUTE COUTURE.

 

Řvete to my taky šily debile Kanoide.

 

Ale jak to vypadalo?

 

Kvalita dobrá.

 

To ano.

 

Dokonce Vás i chválím, za píly , nikdo nemůže říci že jsem pomlouval poté.

 

 

Ale ten prodej jako na rohu ulice v pouličním stánku a paní ...kupující nechcete si zapíchat ?

 

 

 

 

 

To byla úroveň WORKSHOPŮ na hovno.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U GERMAN FETISH BALL, haute couture, takovéhoto  pouličního  stánkářství ČESKÉHO BDSMáckého

 workshopu roku 1999 a roku 2003 konaného je NA HONY VZDÁLENO .

 

 

Je to byznys a jako takový spíše připomíná NĚCO JAKO,( hele nebudu  chodit kolem horké kaše) , něco jako ONEN SVĚT Z BULVÁRU, PRÁSK, ONEN SVĚT HI SOCIETÉ, ONEN SVĚT  LA MONDÉ, ONEN SVĚT CELEBRIT –GOTTŮV, VONDRÁČKOVÉ A PODOBNÝCH TOŤ SVĚT TEN GERMAN FETISH BAL PŘIPOMÍNÁ).

 

Že se naň na ( klasická Česká pivíčkovská, bečkovsko, sudovská, lovectvímu na ženách  zvyklá,

 průměrná nebohatší, maloměstská Česká bdsmácká veličina ),ZROVNA NEHRNE JE I VIDĚT.

 

Že i Nenufer jen raději poté jen sdělila nic neříkající, ..my jedem, nechcete se připojit,...

 nákupy, předvádění  apod...je jasné.

 

 

Já kanoid nejedu, jsem stále připoután prací v lese( né že bych se nevyznal v matematice

Einsteinovy teorie relativity, né že bych se nevyznal ve filosofii IDEÍ, antiky renesance, a osvícenectví a moderní doby, né že bych se nevyznal v ekonomických reformátorech burz, světových bank,) ale jsem mimo PRAHU , a zde na JESENICKU je mi všechna ta

UČENOST MEZI TĚMITO ZDEJŠÍMY (NEJDRSNĚJŠÍMY JAK PRAVÍ JESENICKÁ A CELOREPUBLIKOVÁ POVĚST) HORALY, SEDLÁKY, VIDLÁKY,

NAHOVNO.

 

( jak jsem psal vydělává mi učenost, mozek, mnou objevené zákonitosti matematiky, a to

komerčně prodejné aplikované matematiky, ale užiji toho rozhodně né ZDE U NEJDRSNĚJŠÍCH SEDLÁKŮ Z ČESKÉ REPUBLIKY .

 

NEJDRSNĚJŠÍCH-TRIČKA

DRSNÝ KRAJ, DRSNÝ MRAV JSOU SYMBOLEM JESENICKÉHO BRUNTÁLSKA-ŽÁDNÝ JINÝ OKRES A KRAJ TAKOVÉTO POVĚSTI O DRSNOSTI NEMÁ-leda tak

místa Sokolovských ghet, ale tam nejde o upřímnou Českou chápatelnou sedláckou buranskost tvrdost, tam nejde o zločineckou vulgaritu,- ať Romáci neříjak, že je urážím ,

tam jde o MENTALITU NÁRODA ČECHŮM NEZNÁMÉHO – A BASTA FIDLI.)

 

 

Já KANOID nejedu na GFB, jsem ideově na straně větší emancipačnosti Českých BDSMáček, a to je v Česku stát proti místům kde se emancipace porušuje,

proti místům výskytů LOVCŮ, proti tedy místům zvaných za České FETISH BÁLY .